Regulamin sklepu internetowego MaraSimSim.pl

DEFINICJE

Regulamin warunków korzystania ze Sklepu zawiera informacje o świadczeniu usług, sprzedaży oraz zasady korzystania z usług konsumenckich przez sprzedażwcę. Ilekroć w przygotowaniu regulaminu, które zostało przekazane w słowach napisanych przez wielką literę, należy wziąć pod uwagę, że z kontekstu ich użycia wynika co innego:

  • Cena - dodatek w złotych polskich lub w innej wartości płatności brutto (obejmującej podatek) należącej do sprzedaży, która jest rozszerzona o Towaru na Klienta z Umową Sprzedaży.
  • BOK - Biuro Obsługi Klienta Sprzedaży, wydanie klienta może zawierać informacje dotyczące tematu artykułu
  • Hasło - ciąg znaków alfanumerycznych, konieczny do wykonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do konta, który jest dostępny przez klienta podczas tworzenia konta. Klient jest przeznaczony do przechowywania Hasła w osobie podlegającej eliminacji (do nieujawniana go w miejscu pobytu). Może być używany w Koncie Konta. Oferta może udostępnić klientowi możliwość tzw. odzyskane zapomniane hasła w sposobie korzystania w ramach Sklepu.
  • Klient - osoba fizyczna; albo jest przez osobę umocowaną w lokalu; albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa umożliwia dostęp; uprawnienia do czynności prawnych. W przypadku, gdy klient jest wyposażony w funkcje prawne, występuje na poziomie wyższym, który pochodzi od jednostek, ustawowego urządzenia końcowego o usługach/Umowy sprzedaży oraz przez urządzenie charakterystyczne dla każdego użytkownika sprzedającego, przy czym co do zasad umowy sprzedaży dotyczy się w Ramy sklep internetowy, który ma charakter wykorzystania w sytuacjach życia codziennego.
  • Konsument - osoba fizyczna dokonująca współpracy z przedsiębiorcą, niezwiązana bezpośrednio z jej działalnością lub integracją.
  • - usługa udostępniania przez klienta oraz dostęp do usług sklepu, który wykorzystuje z marasimsim.pl, umożliwia dostęp do jednego lub kilku usług, z wpisaniem kodów koszyków rabatowych, które są przeznaczone do stosowania w umowiech/regulaminami, wypowiedzeniu zastosowania Zastosowanie Dodatkowe Towary i wszystkie Towary Łącznie (w tym ew. Koszty skutków), wyświetlenie wstępnego dostawy Towarów, zapamiętane Towary dodane do następnego koszyka również po wystąpieniu zdarzenia przez nie później niż 21 dni.
  • Promocje — szczegółowe warunki sprzedaży, informacje dotyczące zasad stosowania w regulaminach, informacje dotyczące specjalnych ofert w terminach, z których mogą wynikać zasady dotyczące zasad. W uzasadnieniu rozbieżności uzgodniono regulaminu Promocji z wymaganiami regulaminu, pierwszeństwo uzgodnigo regulaminu Promocji.
  • Regulamin/ Umowa o świadczenie usług - dokument zawiera zasady zawarte w Umów Sprzedaży oraz zasady korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu na rzecz klientów. Regulamin opisu prawa i rozwiązań klienta i sprzedaży. W zakresie usług drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
  • Sklep - platforma sprzedaży Towarów oraz usługi usług oferowanych przez Sprzedawcę, prz
  • Sprzedawca/Spółka - PBHSA, pl. Kościeleckich 3, 85-033
  • Towar/Produkt - rzeczy (towary) sprzedawane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klienta, za zapłatę Ceny. Towary mogą być standardowe lub przygotowane na zamówienie klienta, w zależności od aktualnego asortymentu w ramach Sklepu. Wszystkie produkty oferowane na stronie Sklepu są fabrycznie nowe.
  • Umowa Sprzedaży/Umowa - umowa sprzedaży w przepisach prawa cywilnego, dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Towarów za zapłatę Ceny powiększonej o ew. Koszty, których warunki określone w Regulaminie, są określone pomiędzy Klientem a sprzedażą w sposobie korzystania z Regulaminu, tj. jest dostępny na odległość. Umowa o sprzedaży w ramach licencji, jego cech, kosztów oraz innych produktów.
  • Wymagania techniczne – wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, które obejmują dostawcę: (1) komputer, laptop, telefon komórkowy lub inne urządzenie multimedialne z użytkowania w Internecie; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; GoogleChrome; Safari lub Microsoft Edge; (4) udostępnienie możliwości zapisu plików cookies oraz obsługi JavaScript. Aby kontrolować zakupy w sklepie, klient musi/aktywny adres e-mail.
  • Zamówienie - formularz udostępniony w ramach Sklepu, informacje dotyczące zakupu klienta oraz dane niezbędne dla zapewnienia i wykonania umowy. Zawiadomienie przesłane na odległość stanowi wiadomość wysłaną do klienta bezpośrednio do umowy sprzedaży na, za pośrednictwem sklepu.

OGÓLNE ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU

  • Korzystanie ze sklepu wymaga aplikacji przez urządzenia i systemy teleinformatyczne, których wymagania techniczne
  • Akceptacja Regulaminu jest konieczna w celu realizacji Konta Klienta. Akceptując Regulamin klienta, jego postanowienia w całości, bez zmian. Klient może korzystać z usług mieszkaniowych przez Usługodawcę w § 3 ust. 1 lit. Poniżej dostępnego dla każdego zakresu, zawartego w narzędziu konfiguracyjnym, zasady podstawowe bez konieczności jego akceptacji.
  • Dostęp, który jest dostępny przez Klienta ze Sklepu za pośrednictwem Internetu, w tym składaniu, może być uwalniany z zasobów przez Klienta z siecią Internet (opłata za dostęp do danych). Opłaty nie są pobierane przez sprzedaż ale przez dostawcę usług telekomunikacyjnych w ustawie Prawo telekomunikacyjne, z których usług korzysta klient. Przekazujący, o którym mowa w zdarzeniu, nie jest podwykonawcą Sprzedawcy.
  • Dystrybutor może być w postaci szczegółowej lub dostarczanej do obsługi klienta podwykonawcy, bez informowania o tych klientach. Dostęp do bez wpływu na zakres oraz jakość usług sprzedaży, jest dostępny w przypadku kontroli usług.

ZAWARCIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG

  • Administrator opieki sklepu o usługach na rzecz klientów:
    • Niebezpieczeństwo zastosowania przez producenta oraz wydanie Umów do sprzedaży;
    • umożliwienie korzystania klientom z usług Koszyka
    • umożliwienie przeglądania Treści przez sprzedaż w ramach Sklepu.
  • W ramach Sklepu Przedstawicielstwa dostępne są usługi, o których mowa w ust. 1 i 2 powyżej, w zakresie i warunkach użytkowych w regulaminie.
  • Umowa o świadczenie usług, która zostanie wysłana po chwili wykonania i zaakceptowana przez Klienta (przesłania sprzedaży) rejestracyjnego w celu otrzymania Konta Klienta. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest na czas nieoznaczony. W zastosowaniu przez Klienta ze Sklepu bez Konta i bez produktu Zakupów, należy uwzględnić przepisy w zakresie, który faktycznie korzysta z usług sprzętowych przez Sprzedawcę.
  • Klient jest w stanie zrobić:
    • udostępnianie w ramach oraz w przepisach rejestracyjnych przy tworzeniu Konta klienta szczegółowego, aktualnego i wszystkich zastosowań danych klienta;
    • nie wcześniejszego uaktualnienia danych, w tym danych osobowych, przez Klienta Sprzedawcy w związku z umową o świadczeniu usług lub umową sprzedaży, w określonym zakresie, który jest wymagany dla ich wykonania;
    • wykorzystanie usług oferowanych przez sprzedaż w sposób niezakłócający funkcjonowania Sprzedawcy lub Sklepu;
    • Zastosowanie z dostępnymi usługami przez sprzedaż w sposobie korzystania z dostępnego prawa, postanowieniami regulaminu, a także z dostępnymi w zakresach zwyczajowych i prezentacji przez współżycia społeczne;
    • wykorzystanie usług przez Sprzedawcę w sposób nieuciążliwy dla klientów oraz dla Sprzedawcy;
    • terminowej zapłaty Ceny i inne określone przez Klienta i Sprzedawcę Kosztów;
    • niedostarczania i nieprzekazywania w ramach przepisów prawnych Treści zabronione przez przepisy prawa, z określonymi treściami naruszającymi prawa autorskie osób, które stanowią albo ich dobre osobiste;
    • niepodejmowania działań takich jak:
      • rozsyłanie lub umieszczanie w sklepie mówionej informacji lub umieszczanie wszelkich Treści naruszających przepisy prawa (zakaz umieszczania treści bezprawnych);
      • które mogą być stosowane lub inne czynności, które mogą zostać wykorzystane do celu, w przypadku informacji nieprzeznaczonych dla klienta, w tych danych innych klientów;
      • w sposób nieuprawniony Treści dostarczane przez sprzedaż, który jest wspierany w ramach tworzenia sklepu Cen lub opisów Towarów;
      • otrzymanie prawnie przyznanych klientów przez sprzedaż lub przepisanie prawa, w sposób, który jest sprzeczny ze społeczno-gospodarczym określonym prawem lub z charakterystycznym współżyciem urzędowym.

ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  • Informacje podane w ramach Sklepu zawierają informacje zawarte w licencji dostępnej na art. 71 Kodeksu cywilnego, kierowane przez Sprzedawcę do Klientów
  • Obsługa klienta umożliwia złożenie zamówienia w sposób:
    • Klient może wybrać/e zrobić koszyk po wydaniu zamówienia. W przypadku dostawy za pobraniem (tj. otrzymanej przy odbiorze) w ramach jednego zamówienia nie można otrzymać więcej niż 10 sztuk Towaru/Towarów, zawiera kilka wartości o wartości przekraczających 5 000 złotych, przez tego samego klienta, w ciągu 31 dni kalendarzowych;
    • Klient wybiera sposób dostarczenia cen i dokumentów w formularzu podsumowującym wydanie decyzji;
    • Klient wysyła sprzedaż Zamówienie za obsługę obsługi w tym celu obsługi sklepu. W przypadku Klienta, który nie posiada Konta i nie został zaakceptowany wcześniej Regulaminu, Klient musi spełnić Regulamin w Umowie Sprzedaży;
    • w odpowiedzi na otrzymanie odpowiedzi, klient może zostać przekierowany na stronę dostawcy usług płatniczych, w celu zapłaty cen;
    • Wyślij wiadomość od klienta o warunkach otrzymaną na adres e-mail klienta.
  • Umowa o pobyt z natychmiastową płatnością przez Klienta w przypadku płatności z góry,
  • W przypadku realizacji jest to niemożliwe, ponieważ Towar jest niedostępny, administrator klienta o tym fakcie. Dostęp do wiadomości (nie później niż w ciągu 30 dni) jest dostępny u klienta Cena Towaru oraz inne koszty, o ile został odebrany przez Klienta już zapłaconego na rzecz Sprzedawcy, w jaki sposób otrzymano zapłatę.

Produkty

Produkty chronione są unikatowymi wzorami, jak również w seriach limitowanych (informacja o unikalności lub niepowtarzalności Produktu zamieszczona jest przy jego opisie). Przy wykonywaniu produktów są certyfikaty, kryształy i kamienie w tych kamieni półszlachetnych. Dostępność istnienia nieznacznych różnic w produktach dostępnych w ramach serii limitowanej. Dopuszczalne jest istnienie różniczkowania tego samego produktu, który jest dostępny w sklepie, inny egzemplarz tego produktu jest zamówiony przez klienta, przy skutku odpowiadającym detalu produktów tej samej serii, który zawiera specyfikacje wykonania tych produktów. Adapter posiada możliwość zmiany w produktach kolorystycznych, które mają zastosowanie z innymi uwidocznionymi na produktach, stosowanymi pierwotnie sfotografowanym. Przedstawienia oraz inne formy wizualizacji i prezentacji produktów na stronach produktów, które nie udostępniają dostępnych możliwości produktów, a jedynie mają charakter informacyjny o produktach. Dostępny, że produkty – z uwagi na ich rękodzielniczy charakter, delikatność i kruchość są dostępne – są stosowane wyłącznie z ich przeznaczeniem oraz stosowane w sposób stosowany przez ich właściwości. Może być niedostępna w trakcie pracy domowej, aby nie narażać jej na źródło elektryczne lub elektryczne, nie może być urządzeniem do urządzeń, które nie mają kontaktu z alkoholem, połączone żrącymi, źródłami, skanerami, materiałami (rzeczami) barwiącymi (np. jeansy) ) . Z uwagami na temat wprowadzonych danych udostępnianych w producentach, sprzedawca zakazuje kontaktu z produktami z produktu (np. zakaz kąpieli). Wszelkie reklamacje dostępne przez Klienta, utworzone z nieznajomości produktów, o których mowa powyżej, jak również z nieprzestrzeganiem zasad postępowania z Produktami, nie zostaną omówione przez Sprzedawcę. Czy każdy produkt używa go w sklepie, z użyciem kamienia, kamienia podstawowego lub zastosowania, unikatowego.

PRZEDSPRZEDAŻ

  • Może być dostępny w okresie, który może być dokonany przez klienta. Towar pojawi się przed sprzedażą (przed sprzedażą).
  • Szczegółowe warunki obejmują spotkania, o których mowa w ust. 1 powyżej, zawiera opis regulaminu.

obejrzyj

  • Informacja o cenie podawczej w ramach Sklepu ma charakter dostępny dla momentu zamówienia przez Klienta. Cena ta nie podlega zmianie od zmiany Cen w Sklepie.
  • Ceny w ramach sklepu obejmują podatek VAT i są pobierane w polskich złotych lub w inny sposób.
  • Ceny nie obejmują kosztów transportu. Koszty przesyłki  są wyświetlane na stronie Sklepu w trakcie realizacji, a także bezpośrednio przed potwierdzeniem i udostępnieniem przez Klienta. Całkowita wartość zamówienia, cena oraz koszty przesyłki. Rozwiązanie może być dostępne poprzez sposób, który zawiera wartości, których dostarczanie jest dostarczane.
  • Promocje w Sklepie niepodłączeniu, o ile postanowienia Promocji nie stanowią inaczej.

PŁATNOŚCI

Płatność można uzyskać:

  • przelewem tradycyjnym - w tym przypadku realizacji płatności zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu przez sprzedażpłatności.

Wyślij wiadomość od klienta o warunkach otrzymaną na adres e-mail klienta.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

  • Twoje zamówienie dostawy z 21 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie lub ciągu 21 dni roboczych od momentu płatności w przypadku, gdy wybrałeś opcję płatności za pobraniem.
  • Czas realizacji jest od otrzymania przez klienta formy dostawy.
  • Średni czas dostawy przy dostawie za pośrednictwem firmy kurierskiej wynosi 1-2 dni.
  • Dostępny na stronie Sklepu Internetowego o czasowych ograniczeniach wynikających z przed wejściem do umowy.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  • Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez opóźnienia w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. ubezpieczenie od nadzorugo w zdaniu terminu odstąpienia sprzedawcy może zostać przekazane przez siebie, ustalające w regulaminie, Promocji ostatecznej, termin do odstąpienia od umowy przez klienta.
  • Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawie konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie zapewnia Konsumentowi w wersji m.in. spotykać się:
    • o świadczeniu usług, dostarczonym przez przedsiębiorcę w pełni dostępnym za wyraźną dostawę konsumenta, który został dostarczony przed usługą, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę otrzymało prawo do odstąpienia od umowy;
    • z funkcją jest funkcja nieprefabrykowana, według zawartości konsumenta lub zaspokojenia jego zindywidualizowanych potrzeb;
    • z użycia z użycia zepsuciu lub krótkiego przydatności do użycia;
    • Które jest dostarczane w zapieczętowanym miejscu, którego opakowania nie mogą zostać zidentyfikowane ze względu na bezpieczeństwo zdrowia lub zawartość higienicznych, opakowanie po dostępne;
    • których są rzeczy, które po dostarczaniu, ze względu na swój charakter, są nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  • W celu odstąpienia od umowy Konsument może:
    • czapka na adres: MARASIMSIM / PBH S.A. Panattoni Park, magazyn T6, ul. Mokra 31, 85-834 Bydgoszcz wysłało pisemne oświadczenie o odstąpieniu;
    • Zabezpieczenie przed odstąpieniem od umowy BOK- sklep@marasimsim.pl;
    • Zasada odstąpienia dostępna na stronie sklepu; 
  • Bieg końcowy do odstąpienia od umowy rozpoczynającej się od dnia, w którym znajduje się Konsument oznaczający w podróży lub wwskazany przez Konsumenta osoba trzecia inny niż symbol ostrzegający w obecności towaru. W związku z umową, która zawiera wiele rzeczy, które są, partiami lub w biegu końcowym do odstąpienia od umowy rozpoczynającej się dnia, w której jest część końcowa z rzeczy, ostatnia część lub która zawiera się wskazana przez Konsumenta osoby Trzecia inna niż ryzyko związane w przypadku ostatniego z rzeczy, ostatniej części lub części.
  • Czy zakończyć do odstąpienia od umowy wymaga posiadania informacji o obowiązującym prawie odstąpienia od umowy przed terminem do odstąpienia od umowy.
  • Płatność zwrotna przy użyciu takich samych metod płatności, które użył Konsument, chyba Konsument różni się na inny sposób zwrotu płatności - w każdym przypadku Konsument nie dotyczy żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  • Może zostać powiadomiony o zwrotach płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania przesyłki z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta o odesłaniu przesyłki, w następstwie tego, które nastąpi wcześniej.
  • Klient wysyła wiadomości dotyczące sprzedaży, nie później niż 14 dni od dostawcy o sprzedaży o odstąpieniu od umowy, w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w zarządzie nadzorczym. W aplikacji, która obejmuje zakres poza zakresem panelu sterowania, może mieć dostęp do źródeł zasilania, które są dostępne na prawach.
  • Klient obsługujący odebranie towaru do sprzedaży.
  • Przesyłanie przesyłki Konsumentowi otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru do Klienta (z otrzymanego przez Klienta, który jest dostarczany w inny sposób niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia ofert przez nas) nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania od Klienta o odstąpienia od realizacji umowa.

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE/ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  • Dostęp jest dostarczany do klientów bez wad (fizycznych i prawnych). Administrator stosuje na klientów odpowiedzialność za wady produktów na zasadach w przepisach ustawy z 23 kwietnia 1964 r,. Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. Z 2014 r. , poz. 121 z późn. zm., w którym stosuje się jest art. 556 i dotyczy Kodeksu Cywilnego..
  • Konsument może zgłosić reklamację Sprzedawcy Towaru z obowiązującym regulaminem dostępnym w ramach Sklepu, na piśmie albo za przekazem BOK. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać informacje o przyczynach reklamacji, użytkowniku oraz informacje zidentyfikowane przez Klienta i Towar, tj. np. numer zakupu, dane zakupu Towaru, Imie i dane adresowe Klienta, adres elektroniczny. Wraz z wnioskami o reklamacji należy zwrócić uwagę na dowód zakupu, który może być np. kopia faktury lub paragonu, wydruk z kart płatniczych itp.
  • Klient, który posiada uprawnienia z uprawnieniami rękojmi, jest podłączony do sieci sprzedaży, na adres: MARASIMSIM / PBH S.A. Panattoni Park, magazyn T6, ul. Mokra 31, 85-834 Bydgoszcz, na koszt Sprzedawcy.
  • Kontroler zabezpieczeń, ale nie później niż w ciągu 14 dni rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta i wszystkie elementy, które mają zastosowanie do postępowania.
  • Zastosowanie pozasądowej metody rozpatrywania reklamacji i dochodzenia dotyczącego ras zwierząt.
  • Szczegółowe informacje dotyczące możliwości dostępu przez klienta do odbiorcy z pozasądowych, dotyczące rozpatrywania reklamacji i dochodzenia, oraz zasady dostępu do tych procedur uruchamiania w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników sieciowych, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
    • http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
    • http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  • Konsument posiada m.in. Informacje o możliwościach pozasądowych dotyczących rozpatrywania skarg dochodzeniowych:
    • z naruszeniem prawa do sądu konsumenckiego, o mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z ustalenia o rozstrzygnięciu sporu wyników z rozstrzygniętej decyzji sprzedaży. Regulamin organizacji i działania ustanawiającego polubownych sądów konsumenckich, rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w wydaniu regulaminu organizacji i działań ustalonych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
    • wystąpienie do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego podpisania sporu między klientami, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i procedur postępowania mediacji przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych potwierdzających Wojewódzkim Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
    • zwrócenie się o pomoc w przypadku sporu między użytkownikami, a sprzedażą do powiatowego (miejskiego) rzecznika lub organizacji społecznej, której zadania statutowe należą do chronicznego m.in. Federacja Konsumentów (adres strony internetowej: www.federacja-konsumentow.org.pl).
  • Zgodnie z dyspozycją Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. poniżej moich przewodów elektronicznych do platformy ODR:  ec.europa.eu/odr  Platforma ODR stanowi m.in. in. źródło informacji na temat rozwiązania pozasądowego, rozstrzygania sporów mogących rozwiązać problemy i rozwiązania. przekazujemy, że adres elektroniczny, który może być danym państwa z nami, klucz do z: sklep@marasimsim.pl

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ust. 2 Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. praktykujemy, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PBH SA z siedzibą w Bydgoszczy (85-033) przy pl. Kościeleckich 3;
  • administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Osoby, o których mowa, mogą kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, wszystkie dotyczące udostępniania ich danych osobowych oraz prawa dostępu do danych osobowych, zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych:
    • listownie: Sebastian Rybicki ul. Wodna 6A, 85-444 Bydgoszcz,
    • mailowo: iod@netkomp.net.pl
  • Pani/Pana dane osobowe będą w celu wykonania wyroku na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b;
  • Odbiorcą Pani/Pana dane osobowe, która podlega pracownikowi administratora danych.
  • Pana/Pani dane osobowe nie są dostępne dla państw członkowskich i organizacji zawodowych.
  • Pani/Pana dane osobowe są do czasu pełnego wykonania, a brak wykonania/a Pani/Pan wystawienia faktury VAT - także zawsze, przez obowiązek podatkowy.
  • posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do stosowania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w momencie wstępnej decyzji bez wpływu na zgodność z prawem stosowania, które zostało pierwotnie nadane podstawa decyzji przed jej cofnięciem;
  • ma Pan/Pani prawo wniesienia do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, które przekazuje dane osobowe Pani/Pana dotyczące przepisów ogólnych przepisów o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
  • podanie przez Pana/Panią dane osobowe jest umownym. Jest to Pan/Pani, które powoduje niepodanie danych osobowych, które będą niemożliwością wykonania.

Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności, która stanowi część Regulaminu:  http://marasimsim.pl/polityka-prywatnosci .

OBSŁUGA KLIENTA

  • Administrator prowadzi Biuro Obsługi Klienta, które wysyła pocztę do klientów w określonym zakresie przez Sklep oraz dostępność, w dni robocze w godzinach od 09:00 do 16:00.
  • Usługodawca nie jest dostawcą usług Internetu ani dostawcą innych usług telekomunikacyjnych w ramach ustawy Prawo telekomunikacyjne. Klient powinien mieć dodatkowy dostęp do urządzenia komputerowego lub urządzenia końcowego, za pomocą którego można uzyskać zamówienia lub uzyskać dostęp do usług sprzedaży.

LICENCJA

Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności, która stanowi część Regulaminu:  http://marasimsim.pl/polityka-prywatnosci .

  • Wyłączne prawa do Treści udostępnianych/umieszczanych w ramach Sklepu przez Sprzedawcę lub jego przeciwników, z prawem autorskim, nazwą Sklepu (znak towarowy), wchodzącym w skład jego elementów graficznych, oprogramowania oraz praw w zakresie danych podlegających ochronie prawnej i posiadanych przez Sprzedawcy lub podmiotom , z wnioskiem o wcześniejsze odłożenie urlopu. Klient jest uprawniony do użycia z ww. Treści nie dostępne, a także do stosowania z Treściami opublikowanymi zgodnie z przepisami prawa i już zidentyfikowanymi przez innych klientów w ramach Sklepu, ale wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego i wyłącznie w celu stosowania zastosowań ze Sklepu. Wykorzystywanie Treści w innym zakresie jest wyłącznie na podstawie opartej, końcowej zgody, udzielonej przez uprawnionego do tego podmiotu, na piśmie pod rygorem nieważności.
  • Klient, umieszczając w ramach Sklepu Treści, w istniejącej grafiki, komentarze, opinie lub używane na Koncie Klienta lub w innym miejscu Sklepu oryginalnej sprzedaży niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na użytkownika, utrwalanie w pamięci komputera, zmienianie, usuwanie, uzupełnianie, rozpowszechnianie publiczne, udostępnianie publiczne, zwielokrotnianie i występowanie (w Internecie) tych Treści, na całym całym świecie. Prawo to obejmuje uprawnienia do sublicencji w zakresie uzasadnionym, które obejmuje umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie usług, a także uprawnienie do wykonywania automatycznego lub za pomoc prawną zależnych w zakresie rozpowszechniania, przerabiania i interpretacji przepisów prawnych o prawie autorskim i prawach pokrewnych z 4 lutego 1994 r.

ROZWIĄZANIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG ORAZ ZMIANA REGULAMINU

  • Regulamin wejścia w życie z dnia jego publikacji w ramach Sklepu.
  • Klient może dostarczyć usługę o świadczenie usług ze skutkiem natychmiastowym, w każdym czasie, poprzez usunięcie Konta klienta oraz odpowiedni moduł sprzedaży, w formie:
    • przejść;
    • wiadomości e-mail na adres sklep@marasimsim.pl;
    • za pośrednictwem przedłużenia w tym celu prawnym.
  • Może pojawić się w każdym momencie otrzymania usługi o zapewnieniu usługi z klientem w miesięcznym okresie otrzymania z powodu. Twoje przesłanie w tym zakresie jest wysyłane na adres e-mail przez klienta podczas konta klienta albo.
  • Może pojawić się klientowi dostarczenie o świadczenie usług ze skutkiem natychmiastowym i/lub odmówić mu prawa do produktu ze sklepu oraz dostawy, jak również może być dostęp do części lub całości Treści, z powodu, znaczenie. w przypadku rażącego naruszenia przez Regulaminu Klienta, tj. w sytuacji gdy Klient:
    • Dane wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób;
    • dopuści się zagrożenia bezpieczeństwa osób, w przypadku zagrożenia innych klientów, poprzez wejście przez niego Treści;
    • zasady współżycia społecznego np. poprzez kilkakrotne powtórzenie zamówień lub wielokrotne rezerwacji towarów i ich kilkukrotnego nieodbierania, powodującego przypuszczenie, że klient działa celowo na zasadzie sprzedaży.
  • Klient, wobec którego można sprawdzić rozwiązanie ustne. 4 powyżej może być przestrzegany ze Sklepu po wcześniejszym ze Sprzedawcą (za pośrednictwem BOK) i dostępnymi na sprzedaż do użytku ze Sklepu.
  • Może zostać wydany Regulaminu w czasie, gdy jest wydany.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Regulamin wejścia do życia z dnia jego publikacji na stronie internetowej dnia 23.02.2023 r.
  • Miejscem obowiązywania umowy sprzedaży oraz umową o świadczeniu usług jest siedziba sprzedaży.
  • Prawem obowiązującym dla umowy jest prawo Rzeczpospolitej Polskiej, a sądami sądy powszechne w Rzeczpospolitej Polskiej, chyba że co innego urządzenia z przepisami prawa.
  • Może istnieć techniczny sposób realizacji usług, w którym występuje przyczyna natury technologicznej (rozwój użytkownikarek i technologii), jednak bez zastosowania jej jakości, a także bez wpływu na zakres prawny i podróży z podróży i sprzedaży.
  • Usługi techniczne zapewniają skutki z umowy o usługi, usługi.
  • Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie oraz pobrać go do pliku *.pdf, a także uzyskać jego wydrukiem.
  • Utrwalenie, połączenie, połączenie przez klienta, decyzja o wysłaniu przesyłki przez klienta na adres e-mail oraz poprzez dotarcie do przesyłki. Potwierdzenie potwierdzenia, potwierdzenie oraz paragonu.

 

USTAWA z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów.


ZOBACZ

 

SPIS TREŚCI:

1.    POSTANOWIENIA OGÓLNE
2.    USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
3.    WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
4.    SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
5.    KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU
6.    PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
7.    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
8.    PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
9.    POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW 
10.    OPINIE O PRODUKTACH
11.    NIELEGALNE TREŚCI I INNE TREŚCI NIEZGODNE Z REGULAMINEM
12.    POSTANOWIENIA KOŃCOWE
13.    WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Ten Regulamin Sklepu Internetowego został przygotowany przez prawników serwisu Prokonsumencki.pl. Sklep Internetowy www.marasimsim.pl dba o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.


1.    POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1.    Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.marasimsim.pl prowadzony jest przez "PBH" SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Bydgoszczy (adres siedziby i adres do doręczeń: pl. Kościeleckich 3, 85-033 Bydgoszcz); wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000027965; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości: 26 115 921,00 zł; NIP: 5540233443; REGON: 090009778, adres poczty elektronicznej: sklep@marasimsim.pl oraz numer telefonu kontaktowego: +48 691780280.
1.2.    Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej. 
1.3.    Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Internetowego Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Sprzedawcy).
1.4.    Definicje:
1.4.1.    AKT O USŁUGACH CYFROWYCH, AKT – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych) (Dz.U. L 277 z 27.10.2022, s. 1–102).
1.4.2.    DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
1.4.3.    FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta. 
1.4.4.    FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
1.4.5.    KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
1.4.6.    KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
1.4.7.    KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
1.4.8.    NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
1.4.9.    NIELEGALNE TREŚCI – informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży Produktów lub świadczenia Usług Elektronicznych, nie są zgodne z prawem Unii Europejskiej lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii Europejskiej, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa.
1.4.10.    PRODUKT – (1) rzecz ruchoma (w tym rzecz ruchoma z elementami cyfrowymi, tj. zawierająca treść cyfrową lub usługę cyfrową lub z nimi połączona w taki sposób, że brak treści cyfrowej lub usługi cyfrowej uniemożliwiłby jej prawidłowe funkcjonowanie), (2) treść cyfrowa, (3) usługa (w tym usługa cyfrowa i inna niż cyfrowa) lub (4) prawo będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. 
1.4.11.    REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
1.4.12.    SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.marasimsim.pl.
1.4.13.    SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – "PBH" SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Bydgoszczy (adres siedziby i adres do doręczeń: pl. Kościeleckich 3, 85-033 Bydgoszcz); wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000027965; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości: 26 115 921,00 zł; NIP: 5540233443; REGON: 090009778, adres poczty elektronicznej: sklep@marasimsim.pl oraz numer telefonu kontaktowego: +48 691780280. 
1.4.14.    UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu (w przypadku rzeczy ruchomych oraz rzeczy ruchomych z elementami cyfrowymi), (2) umowa o dostarczanie Produktu (w przypadku treści cyfrowej lub usługi cyfrowej), (3) umowa o świadczenie lub korzystanie z Produktu (w przypadku usługi innej niż cyfrowa oraz pozostałych Produktów) zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
1.4.15.    USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego i niebędąca Produktem.
1.4.16.    USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną –korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej. 
1.4.17.    USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)
1.4.18.    ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
2.1.    W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.
2.1.1.    Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków przez Usługobiorcę – (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji, (2) kliknięciu pola „Załóż konto”. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Usługobiorcy: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej oraz hasło. 
2.1.1.1.    Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@marasimsim.pl lub też pisemnie na adres: pl. Kościeleckich 3, 85-033 Bydgoszcz.
2.1.2.    Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Zamawiam i płacę” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP. 
2.1.2.1.    Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę. 
2.1.3.    Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie Sklepu Internetowego imienia i adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola „zapisz się”. Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta lub składania Zamówienia – z chwilą utworzenia Konta lub złożenia Zamówienia Usługobiorca zostaje zapisany na Newsletter.
2.1.3.1.    Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@marasimsim.pl lub też pisemnie na adres: pl. Kościeleckich 3, 85-033 Bydgoszcz.
2.2.    Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox; Opera; Google Chrome; Safari; Microsoft Edge; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
2.3.    Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym, w tym Nielegalnych Treści.
2.4.    Tryb postępowania reklamacyjnego dotyczący Usług Elektronicznych wskazany jest w pkt. 6. Regulaminu. 

 


3.    WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
3.1.    Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.2 Regulaminu. 
3.2.    Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
3.3.    Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówienia
3.3.1.    Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.2 Regulaminu. 
3.3.2.    Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
3.4.    Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz (2) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 3.3.2. Regulaminu. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.


4.    SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
4.1.    Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży: 
4.1.1.    Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
4.1.2.    Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.
4.1.3.    Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
4.1.4.    Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej https://www.payu.pl/.
4.1.4.1.    Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu PayU.pl. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi: 
4.1.4.1.1.    PayU.pl – spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu; kapitał zakładowy w wysokości 7 789 000,00 zł w całości opłacony; NIP: 7792308495.
4.1.5.    Płatności w systemie ratalnym w ramach usługi PayU Raty – płatność odbywa się w całości lub części ze środków pochodzących z kredytu udzielonego za pośrednictwem serwisu PayU.pl przez wybranego przez Klienta kredytodawcę. Aktualna lista dostępnych kredytodawców określona jest na stronie internetowej https://www.payu.pl.
4.2.    Termin płatności:
4.2.1.    W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. 
4.2.2.    W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
4.2.3.    W przypadku wyboru przez Klienta płatności w systemie ratalnym, Klient obowiązany jest do dokonania płatności na rzecz kredytodawcy zgodnie z przyjętym harmonogramem spłaty.


5.    KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU
5.1.    Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5.2.    Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. 
5.3.    Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu:
5.3.1.    Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
5.3.2.    Przesyłka z odbiorem w automacie paczkowym lub w punkcie odbioru.
5.4.    Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 30 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 30 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
5.4.1.    W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
5.4.2.    W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
5.4.3.    W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności w systemie ratalnym – od dnia powiadomienia Sprzedawcy przez kredytodawcę o zawarciu z Klientem umowy kredytowej, nie później jednak niż od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi kredytu.


6.    PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI 
6.1.    Niniejszy punkt 6. Regulaminu określa procedurę rozpatrywania reklamacji wspólną dla wszystkich reklamacji składanych do Sprzedawcy, w szczególności reklamacji dotyczących Produktów, Umów Sprzedaży, Usług Elektronicznych oraz pozostałych reklamacji związanych z działaniem Sprzedawcy lub Sklepu Internetowego. 
6.2.    Reklamacja może zostać złożona na przykład:
6.2.1.    pisemnie na adres: PBH S.A., MaraSimSim - zwroty i reklamacje, Panattoni Park, magazyn T6, ul. Mokra 31, 85-834 Bydgoszcz;
6.2.2.    w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@marasimsim.pl.
6.3.    Przesłanie lub zwrot Produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: PBH S.A., MaraSimSim - zwroty i reklamacje, Panattoni Park, magazyn T6, ul. Mokra 31, 85-834 Bydgoszcz.
6.4.    Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową; (2) żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
6.5.    W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.
6.6.    Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub Produkt) związane z przedmiotem reklamacji. Sprzedawca może także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. 
6.7.    Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
6.8.    Podstawa i zakres odpowiedzialności ustawowej Sprzedawcy są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). Poniżej wskazane są dodatkowe informacje dotyczące przewidzianej przez prawo odpowiedzialności Sprzedawcy za zgodność Produktu z Umową Sprzedaży: 
6.8.1.    W przypadku reklamacji Produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt zakupiony zgodnie ze zdaniem poprzednim wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.
6.8.2.    W przypadku reklamacji Produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.
6.8.3.    W przypadku reklamacji Produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego Produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.
6.9.    Poza odpowiedzialnością ustawową na Produkt może zostać udzielona gwarancja – jest to odpowiedzialność umowna (dodatkowa) i można z niej skorzystać, gdy dany Produkt jest objęty gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta lub dystrybutora). Szczegółowe warunki dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji, w tym także dane podmiotu odpowiedzialnego za realizację gwarancji oraz podmiotu uprawnionego do skorzystania z niej są dostępne w opisie gwarancji, np. w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji. Sprzedawca wskazuje, że w przypadku braku zgodności Produktu z umową Klientowi z mocy prawa przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt Sprzedawcy oraz że gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej.
6.10.    Zawarte w punktach 6.8.2. i 6.8.3 Regulaminu postanowienia dotyczące konsumenta stosuje się również do Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 


7.    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
7.1.    Metody rozwiązywania sporów bez udziału sądu to między innymi (1) umożliwienie zbliżenia stanowisk stron, np. poprzez mediację; (2) zaproponowanie rozwiązania sporu, np. poprzez koncyliację oraz (3) rozstrzygnięcie sporu i narzucenie stronom jego rozwiązania, np. w ramach arbitrażu (sąd polubowny). Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zasady dostępu do tych procedur oraz przyjazna wyszukiwarka podmiotów zajmujących się polubownym rozwiązywaniem sporów dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
7.2.    Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy, którego zadaniem jest między innymi udzielanie konsumentom informacji dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Z punktem konsument może się skontaktować: (1) telefonicznie – dzwoniąc pod numer 22 55 60 332 lub 22 55 60 333; (2) za pomocą poczty elektronicznej – przesyłając wiadomość na adres: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub (3) pisemnie lub osobiście – w Centrali Urzędu przy placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie (00-030).
7.3.    Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego; (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji; lub (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m. in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00-18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
7.4.    Pod adresem http://ec.europa.eu/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/platforma-odr,161,pl.html).


8.    PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 
8.1.    Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 
8.1.1.    pisemnie na adres: PBH S.A., MaraSimSim - zwroty i reklamacje, Panattoni Park, magazyn T6, ul. Mokra 31, 85-834 Bydgoszcz;
8.1.2.    w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@marasimsim.pl.
8.2.    Zwrot Produktu - rzeczy ruchomych (w tym rzeczy ruchomych z elementami cyfrowymi) w ramach odstąpienia od umowy może nastąpić na adres: PBH S.A., MaraSimSim - zwroty i reklamacje, Panattoni Park, magazyn T6, ul. Mokra 31, 85-834 Bydgoszcz.
8.3.    Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w pkt. 13 Regulaminu. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
8.4.    Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
8.4.1.    dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
8.4.2.    dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
8.5.    W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
8.6.    Produkty - rzeczy ruchome, w tym rzeczy ruchome z elementami cyfrowymi:
8.6.1.    Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu - rzeczy ruchomej, w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku Produktów - rzeczy ruchomych (w tym rzeczy ruchomych z elementami cyfrowymi) - jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8.6.2.    W przypadku Produktów - rzeczy ruchomych (w tym rzeczy ruchomych z elementami cyfrowymi) - konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. 
8.6.3.    Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu - rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi) - będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
8.7.    Produkty – treści cyfrowe lub usługi cyfrowe:
8.7.1.    W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie Produktu - treści cyfrowej lub usługi cyfrowej - Sprzedawca od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez konsumenta w trakcie korzystania z Produktu – treści cyfrowych lub usługi cyfrowej – dostarczonych przez Sprzedawcę, z wyjątkiem treści, które: (1) są użyteczne wyłącznie w związku z treścią cyfrową lub usługą cyfrową, które stanowiły przedmiot umowy; (2) dotyczą wyłącznie aktywności konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej dostarczonych przez Sprzedawcę; (3) zostały połączone przez przedsiębiorcę z innymi danymi i nie mogą zostać z nich wydzielone lub mogą zostać wydzielone jedynie przy nakładzie niewspółmiernych wysiłków; (4) zostały wytworzone przez konsumenta wspólnie z innymi konsumentami, którzy nadal mogą z nich korzystać. Z wyjątkiem przypadków, o których mowa wyżej w pkt (1)–(3,) Sprzedawca na żądanie konsumenta udostępnia mu treści inne niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej dostarczonych przez Sprzedawcę. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca może uniemożliwić konsumentowi dalsze korzystanie z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej, w szczególności przez uniemożliwienie konsumentowi dostępu do treści cyfrowych lub usługi cyfrowej lub zablokowanie konta użytkownika, co nie ma wpływu na uprawnienia konsumenta, o których mowa w zdaniu poprzednim. Konsument ma prawo odzyskać treści cyfrowe od Sprzedawcy nieodpłatnie, bez przeszkód ze strony Sprzedawcy, w rozsądnym terminie i powszechnie używanym formacie przeznaczonym do odczytu maszynowego.
8.7.2.    W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie Produktu – treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, konsument jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
8.8.    Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
8.8.1.    W przypadku Produktów - rzeczy ruchomych (w tym rzeczy ruchomych z elementami cyfrowymi) - jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
8.8.2.    W przypadku Produktów - rzeczy ruchomych (w tym rzeczy ruchomych z elementami cyfrowymi) - konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
8.8.3.    W przypadku Produktu - usługi, której wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
8.9.    Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
8.9.1.    (1) o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3)  w której przedmiotem świadczenia jest Produkt - rzecz ruchoma (w tym rzecz ruchoma z elementami cyfrowymi) - nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt - rzecz ruchoma (w tym rzecz ruchoma z elementami cyfrowymi) - ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt - rzecz ruchoma (w tym rzecz ruchoma z elementami cyfrowymi) - dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty - rzeczy ruchome (w tym rzeczy ruchome z elementami cyfrowymi) -, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami ruchomymi, w tym rzeczami ruchomymi z elementami cyfrowymi; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty - rzeczy ruchome (w tym rzeczy ruchome z elementami cyfrowymi) -,inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 Ustawy o Prawach Konsumenta; (14) o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny w przypadku których konsument wyraźnie zażądał od Sprzedawcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta.
8.10.    Zawarte w niniejszym punkcie 8. Regulaminu postanowienia dotyczące konsumenta stosuje się również do Usługobiorcy lub Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.


9.    POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
9.1.    Niniejszy punkt 9. Regulaminu oraz wszystkie postanowienia w nim zawarte są skierowane i tym samym wiążą wyłącznie Klienta lub Usługobiorcę niebędącego konsumentem ani osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 
9.2.    Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
9.3.    Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt lub braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży zostaje wyłączona.
9.4.    Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
9.5.    Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
9.6.    Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
9.7.    Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Ograniczenie kwotowe, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych przez Usługobiorcę/Klienta w stosunku do Usługodawcy/Sprzedawcy, w tym także w przypadku braku zawarcia Umowy Sprzedaży lub niezwiązanych z Umową Sprzedaży. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści. Sprzedawca nie ponosi także odpowiedzialności za opóźnienie w przewozie przesyłki.
9.8.    Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą a Klientem/Usługobiorcą zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.


10.    OPINIE O PRODUKTACH
10.1.    Sprzedawca nie udostępnia na stronie swojego Sklepu Internetowego możliwości wystawiania i dostępu do opinii o Produktach oraz o Sklepie Internetowym. 


11.    NIELEGALNE TREŚCI I INNE TREŚCI NIEZGODNE Z REGULAMINEM
11.1.    Niniejszy punkt Regulaminu zawiera postanowienia wynikające z Aktu o Usługach Cyfrowych w zakresie dotyczącym Sklepu Internetowego i Usługodawcy. Usługobiorca co do zasady nie jest zobowiązany do dostarczania treści podczas korzystania ze Sklepu Internetowego, chyba że Regulamin wymaga podania określonych danych (np. dane do złożenia Zamówienia). Usługobiorca może mieć możliwość dodania opinii lub komentarza w Sklepie Internetowym korzystając z narzędzi udostępnionych w tym celu przez Usługodawcę. W każdym wypadku dostarczania treści przez Usługobiorcę jest on zobowiązany do przestrzegania zasad zawartych w Regulaminie.
11.2.    PUNKT KONTAKTOWY - Usługodawca wyznacza adres poczty elektronicznej sklep@marasimsim.pl jako pojedynczy punkt kontaktowy. Punkt kontaktowy umożliwia bezpośrednią komunikację Usługodawcy z organami państw członkowskich, Komisją Europejską i Radą Usług Cyfrowych oraz jednocześnie umożliwia odbiorcom usługi (w tym Usługobiorcom) bezpośrednią, szybką i przyjazną komunikację z Usługodawcą drogą elektroniczną, na potrzeby stosowania Aktu o Usługach Cyfrowych. Usługodawca wskazuje język polski oraz język angielski do celów komunikacji z jego punktem kontaktowym.
11.3.    Procedura zgłaszania Nielegalnych Treści i działania zgodnie z art. 16 Aktu o Usługach Cyfrowych:
11.3.1.    Na adres poczty elektronicznej sklep@marasimsim.pl dowolna osoba lub dowolny podmiot może zgłosić Usługodawcy obecność określonych informacji, które dana osoba lub dany podmiot uważają za Nielegalne Treści.
11.3.2.    Zgłoszenie powinno być wystarczająco precyzyjne i odpowiednio uzasadnione. W tym celu Usługodawca umożliwia i ułatwia dokonywanie na podany wyżej adres poczty elektronicznej zgłoszeń zawierających wszystkie poniższe elementy: (1) wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że zgłaszane informacje stanowią Nielegalne Treści; (2) jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Nielegalnych Treści, stosownie do rodzaju treści i konkretnego rodzaju usługi; (3) imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE; oraz (4) oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
11.3.3.    Zgłoszenie, o którym mowa powyżej, uznaje się za dające podstawę do uzyskania faktycznej wiedzy lub wiadomości do celów art. 6 Aktu o Usługach Cyfrowych w odniesieniu do informacji, której dotyczy, jeżeli umożliwia Usługodawcy działającemu z należytą starannością stwierdzenie – bez szczegółowej analizy prawnej – nielegalnego charakteru danej działalności lub informacji.
11.3.4.    Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe osoby lub podmiotu, które dokonały zgłoszenia, Usługodawca bez zbędnej zwłoki przesyła takiej osobie lub takiemu podmiotowi potwierdzenie otrzymania zgłoszenia. Usługodawca powiadamia także bez zbędnej zwłoki taką osobę lub taki podmiot o swojej decyzji w odniesieniu do informacji, których dotyczy zgłoszenie, przekazując informacje na temat możliwości odwołania się od podjętej decyzji.
11.3.5.    Usługodawca rozpatruje wszystkie zgłoszenia, które otrzymuje w ramach mechanizmu, o których mowa powyżej, oraz podejmuje decyzje w odniesieniu do informacji, których dotyczą zgłoszenia, w sposób terminowy, niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności. Jeżeli na potrzeby takiego rozpatrywania lub podejmowania decyzji Usługodawca korzysta ze zautomatyzowanych środków, uwzględnia informacje na ten temat w powiadomieniu, o którym mowa poprzednim punkcie.
11.4.    Informacja na temat ograniczeń, które Usługodawca nakłada w związku z korzystaniem z Sklepu Internetowego, w odniesieniu do informacji przekazywanych przez Usługobiorców:
11.4.1.    Usługobiorcę obowiązują następujące zasady w przypadku dostarczania jakichkolwiek treści w ramach Sklepu Internetowego:  
11.4.1.1.    obowiązek korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym do zamieszczania treści (np. w ramach opinii lub komentarzy), zgodnie z jego przeznaczeniem, niniejszym Regulaminem oraz w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich;
11.4.1.2.    obowiązek wprowadzania treści zgodnych ze stanem faktycznym oraz w sposób niewprowadzający w błąd;
11.4.1.3.    zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym, w tym zakaz dostarczania Nielegalnych Treści; 
11.4.1.4.    zakaz przesyłania niezamówionych informacji handlowych (spam) za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
11.4.1.5.    zakaz dostarczania treści naruszających powszechnie przyjęte zasady netykiety, w tym zawierających treści wulgarne lub obraźliwe;
11.4.1.6.    obowiązek posiadania – w przypadku, gdy jest to konieczne – wszelkich wymaganych praw i zezwoleń do dostarczania takich treści na stronach Sklepu Internetowego, w szczególności praw autorskich lub wymaganych licencji, zezwoleń i zgód na ich wykorzystywanie, rozpowszechnianie, udostępnianie, lub publikację, zwłaszcza prawa publikowania i rozpowszechniania w Sklepie Internetowym oraz prawo do wykorzystania i rozpowszechniania wizerunku bądź danych osobowych w przypadku treści, które obejmują wizerunek lub dane osobowe osób trzecich.
11.4.1.7.    obowiązek korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niestwarzający zagrożenia bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego Usługodawcy, Sklepu Internetowego lub osób trzecich.
11.4.2.    Usługodawca zastrzega sobie prawo moderowania treści dostarczanych przez Usługobiorców na stronę Sklepu Internetowego. Moderowanie odbywa się w dobrej wierze i z należytą starannością oraz z własnej inicjatywy Usługodawcy lub na otrzymane zgłoszenie w celu wykrycia, identyfikacji i usunięcia Nielegalnych Treści lub innych treści niezgodnych z Regulaminem lub uniemożliwienia do nich dostępu lub podejmowania niezbędnych środków, aby spełnić wymogi prawa Unii Europejskiej i prawa krajowego zgodnego z prawem Unii Europejskiej, w tym wymogi określone w Akcie o usługach cyfrowych, bądź też wymogi zawarte w Regulaminie. 
11.4.3.    Proces moderowania może odbywać się ręcznie przez człowieka lub opierać się na zautomatyzowanych lub częściowo zautomatyzowanych narzędziach ułatwiających Usługodawcy identyfikację Nielegalnych Treści lub innych treści niezgodnych z Regulaminem. Po zidentyfikowaniu takich treści Usługodawca podejmuje decyzję co do ewentualnego usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do treści lub w inny sposób ogranicza ich widoczność lub podejmuje inne działania, które uzna za konieczne (np. kontaktuje się z Usługobiorcą celem wyjaśnienia zastrzeżeń i zmiany treści). Usługodawca w sposób jasny i łatwo zrozumiały poinformuje Usługobiorcę, który dostarczył treści (w razie posiadania jego danych kontaktowych) o swojej decyzji, powodach jej podjęcia oraz dostępnych możliwościach odwołania się od tej decyzji.
11.4.4.    Usługodawca realizując swoje prawa i obowiązki z Aktu o Usługach Cyfrowych zobowiązany jest działać z należytą starannością, w sposób obiektywny i proporcjonalny oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron, w tym odbiorców usługi, w szczególności z uwzględnieniem praw zapisanych w Karcie praw podstawowych Unii Europejskiej, takich jak wolność wypowiedzi, wolność i pluralizm mediów i inne prawa podstawowe i wolności. 
11.5.    Wszelkie uwagi, skargi, reklamacje, odwołania lub zastrzeżenia dotyczące decyzji lub innych działań lub brak działań podjętych przez Usługodawcę na podstawie otrzymanego zgłoszenia lub decyzji Usługodawcy podjętej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu mogą być zgłaszane w trybie analogicznym do procedury reklamacyjnej wskazanej w punkcie 6. Regulaminu. Korzystanie z tej procedury jest bezpłatne i umożliwia składanie skarg w sposób elektroniczny na podany adres poczty elektronicznej. Skorzystanie z procedury zgłaszania i rozpatrywania skarg pozostaje bez uszczerbku dla prawa danej osoby lub podmiotu do wszczęcia postępowania przed sądem oraz nie narusza jego innych praw.
11.6.    Usługodawca rozpatruje wszelkie uwagi, skargi, reklamacje, odwołania lub zastrzeżenia dotyczące decyzji lub innych działań lub brak działań podjętych przez Usługodawcę na podstawie otrzymanego zgłoszenia lub podjętej decyzji w sposób terminowy, niedyskryminujący, obiektywny i niearbitralny. Jeżeli skarga lub inne zgłoszenie zawiera wystarczające powody, aby Usługodawca uznał, że jego decyzja o niepodejmowania działań w odpowiedzi na zgłoszenie jest nieuzasadniona lub że informacje, których dotyczy skarga, nie są nielegalne i niezgodne z Regulaminem, lub zawiera informacje wskazujące, że działanie skarżącego nie uzasadnia podjętego środka, Usługodawca bez zbędnej zwłoki uchyla lub zmienia swoją decyzję co do ewentualnego usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do treści lub w inny sposób ograniczenia ich widoczności lub podejmuje inne działania, które uzna za konieczne.
11.7.    Usługobiorcy, osoby lub podmioty, które dokonały zgłoszenia Nielegalnych Treści, do których skierowane są decyzje Usługodawcy dotyczące Nielegalnych Treści lub treści niezgodnych z Regulaminem, mają prawo wyboru dowolnego organu pozasądowego rozstrzygania sporów certyfikowanego przez koordynatora ds. usług cyfrowych państwa członkowskiego w celu rozstrzygnięcia sporów dotyczących tych decyzji, w tym w odniesieniu do skarg, które nie zostały rozstrzygnięte w ramach wewnętrznego systemu rozpatrywania skarg Usługodawcy.


12.     POSTANOWIENIA KOŃCOWE
12.1.    Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
12.2.    Zmiana Regulaminu:
12.2.1.    Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów lub terminów płatności lub dostaw, podlegania obowiązkowi prawnemu lub regulacyjnemu; zmiany zakresu lub formy świadczonych Usług Elektronicznych; dodania nowych Usług Elektronicznych; konieczności przeciwdziałania nieprzewidzianemu i bezpośredniemu zagrożeniu związanemu z ochroną Sklepu Internetowego, w tym Usług Elektronicznych i Usługobiorców/Klientów przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. 
12.2.2.    Powiadomienie o proponowanych zmianach wysyłane jest z wyprzedzeniem co najmniej 15 dni przed dniem wejścia w życie tych zmian, z zastrzeżeniem zmiana może być wprowadzona bez zachowania 15-dniowego okresu powiadomienia w przypadku, gdy Usługodawca: (1) podlega obowiązkowi prawnemu lub regulacyjnemu, na podstawie którego zobowiązany jest do zmiany Regulaminu w sposób, który uniemożliwia mu dotrzymanie 15-dniowego okresu powiadomienia; lub (2) musi w drodze wyjątku zmienić swój Regulamin, aby przeciwdziałać nieprzewidzianemu i bezpośredniemu zagrożeniu związanemu z ochroną Sklepu Internetowego, w tym Usług Elektronicznych i Usługobiorców/Klientów przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa. W dwóch ostatnich przypadkach, o których mowa w zdaniu poprzednim, wprowadzenie zmian następuje ze skutkiem natychmiastowym, chyba że możliwe lub konieczne jest zastosowanie dłuższego terminu wprowadzenia zmian, o czym każdorazowo powiadamia Usługodawca.
12.2.3.    W przypadku umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) Usługobiorca ma prawo rozwiązać umowę z Usługodawcą przed upływem okresu powiadomienia o proponowanych zmianach. Rozwiązanie takie staje się skuteczne w terminie 15 dni od dnia otrzymania powiadomienia. W przypadku zawarcia umowy o charakterze ciągłym, zmieniony Regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli został prawidłowo powiadomiony o zmianach, zgodnie z okresem powiadomienia przed ich wprowadzeniem i nie rozwiązał w tym okresie umowy. Dodatkowo w dowolnym momencie po otrzymaniu powiadomienia o zmianach, Usługobiorca może zaakceptować wprowadzane zmiany i tym samym zrezygnować z dalszego trwania okresu powiadomienia. W przypadku zawarcia umowy o innym charakterze niż umowy ciągłe, zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorcy przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
12.2.4.    W wypadku, gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych konsument ma prawo odstąpienia od umowy.
12.3.    W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o Prawach Konsumenta; oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.


13.     WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(ZAŁĄCZNIK NUMER 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA)

Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
–    Adresat: 
"PBH" SPÓŁKA AKCYJNA 
pl. Kościeleckich 3, 85-033 Bydgoszcz 
Marasimsim.pl
sklep@marasimsim.pl
–    Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) umowy dostawy następujących towarów(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących towarów(*)/o świadczenie następującej usługi(*) 

–    Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
–    Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
–    Adres konsumenta(-ów)
–    Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
–    Data
(*) Niepotrzebne skreślić.

Regulamin sklepu internetowego MaraSimSim - obowiazujący do 31.10.2024 r.